onsdag den 15. december 2010

15. december

Mine forældre er meget kreative, heldigvis...Min mor strikker, hækler og syer. Hver gang vi får øje på et eller andet, vi godt kunne tænke os, er det bare frem med kameraet...og vupti !...Jeg glæder mig til at vise jer det flotteste Patchwork tæppe, som skal ligge under vores juletræ i år.

Min far har et lille værsted hvor han tryller de skønneste ting frem, og jeg behøver vel ikke at fortælle at mit scrap-værelse er fyldt med ting som han har lavet ? Her er en mini tallerken række, som hænger i vores stue...(den har han lavet udfra et billede jeg har vist ham) -og så, selvfølgelig, dagens kalender-tag...


5 kommentarer:

  1. Heldig med sådanne forældre... det kunne mine også.
    Smuk tag

    Ha en dejlig 15 dec

    SvarSlet
  2. Sød tallerkenrække :) Og igen et flot tag.

    SvarSlet
  3. WOW det må jeg sige, det slipper din far rigtig godt afsted med : )
    Dejligt med nogle forældre der er så kreative, spændene med tæppet ; )
    Fint tag du igen har lavet ; )
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  4. Det er godt nok en flot tallerkenrække, meget prof :) Meget smuk tag!

    SvarSlet
  5. Sådan en svigerfar havde jeg også. Kunne lave de mest finurlige ting i træ - bla. Mies fine legehus i haven - som nu mest er til opbevaring af havemøbler. Tak for fotos. =0)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)