torsdag den 2. december 2010

2. december



Hvert år d. 1 december får jeg en gave fra Juliane og Jul.e.Nissen. Det er en lille hilsen og en gave som jeg kan få glæde af i hele december. Tidligere år har det været en rigtig god jule-børne-bog med et afsnit hver dag til højtlæsning, eller en julebog til at nedskrive jule-travlerier i, eller en kageform med en jule-kage opskrift, og mange andre sjove ting.
I år fik jeg denne "kalender" med små klemmer, hvor jeg så på små lapper, kan skrive julens gøremål og aktiviteter. Juliane og Jul.e.Nissen havde lavet 3 små tags, som allerede hænger på den. Den første er én med et billede af klejner på, den næste hænger på d. 9 dec, dér er hjerter på (forklaring kommer d. 9) og på den 24 er der en stjerne...Nu skal jeg så selv igang med at udfylde de sidste dage.

4 kommentarer:

Tusind tak for besøget ;-)