fredag den 17. december 2010

Vintageudfordring...nr. 13

Den lille pige er så sød...jeg ved ikke rigtig hvor "jule-agtig" hun er, men der står noget med "noel" på billedet, så går det vel an ?
Til Scrap a mania, stod jeg og beundrede et super flot "jule-opskrifts-album" som PiaBau arbejdede på. Hun havde lavet sådan en snor med flag, og forsikrede mig om at det var ganske let...Det skulle lige prøves... Tak for inspiration, Pia...

Så har jeg været en smule kreativ igen, og lavet 2 bidrag til http://vintageudfordring.blogspot.com/




1 kommentar:

  1. WAUW, hvor er det bare nogle super smukke tags du har lavet :)
    Jeg er helt vild med de små flag på julemandstaget :)
    Selvfølgelig kan du er den lille englepige på et juletag. Hun er da så sød.. :)
    Tak for inspirationen og din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)