tirsdag den 27. marts 2012

3 D kort til konfirmation



Ja...jeg troede faktisk at det var et overstået kapitel, men fornylig fik jeg en "bestilling" på 3 D kort. Det er ikke lige min stil mere, men da jeg har flere hundrede ark med 3 D motiver og har lavet over 3.000 kort af den slags, kunne jeg nææææsten ikke sige nej. Der er dog nu skruet lidt ned for pynten og glimmer stickers ;-) Lad os se om den nye enkle stil kan bruges, ellers må jeg jo finde de "go´e gamle guld og sølv stickers" frem igen...

4 kommentarer:

  1. De er da bare søde men ja det er jo ikk lige 3D kort man laver mere.. hi hi... har også stadig en helt masse ark tilbage... puha... Go' tirsdag

    SvarSlet
  2. Flotte kort, med veldig nydelige motiv :)

    SvarSlet
  3. Godt det ikke er mig, der fik den bestilling ;o) Tilgengæld bruger jeg ofte tillykke stickers. Synes nu dine kort er fine, jeg gider bare ikke lave dem hihi. Hvor er det godt at smag og behag er forskellig. KH 10na

    SvarSlet
  4. Hvor er det flotte kort du har lavet. knus morkaren.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)