torsdag den 15. marts 2012

Hip Hip Hurrrraaaaa...

Der er 23 år (og er par kg) mellem de 2 billeder her ;-) he he

I dag er det Mikkel´s fødselsdag, hurra, hurra, hurra....I dag, for 24 år siden blev min ældste søn født på Holbæk sygehus 9 uger for tidligt...Dengang havde vi en strid snestorm, som nær havde forhindret bedsteforældrene i at komme frem og beundre mini-Mikkel som lå i kuvøse. I dag er det skønt forårsvej og flaget er i top. Vi glæder os til at fejre ham i morgen og håber at gutterne inde på kasernen gør det i dag ;-)



9 kommentarer:

  1. STORT til lykke til og med Mikkel...
    Jeg synes næsten jeg kender ham fordi jeg har fulgt ham i tankerne sidste år... ;o) ;o)
    Hav en dejlig dag... så bliver det vel SOL!!??
    Knus

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med Mikkel...

    SvarSlet
  3. STORT tillykke med din søn. Håber at solen vil skinne og at i alle vil få en dejlig dag og han bliver fejret med manér.

    SvarSlet
  4. Stort TILLYKKE med sønnen, han er da vokset siden kuvøsen, men han var da også kær som lille. hvordan har lille Findus det, jeg tænker meget på ham, har han taget lidt på? knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke morkaren, han er noget skravlet :-( min kære husbond er skeptisk, men jeg er nødt til at prøve ALT, for lille Findus er så sød, selvom han kun er halvt så stor som hans søstre.

      Slet
  5. Stort tillykke med ham og til ham :) Ak ja sikke tiden kan gå og sjovt som man husker vejret mm fra sådan en dag ;)

    Du spurgte til papiret med cykler - det er alm. karton jeg har stemplet på

    SvarSlet
  6. Hej og TIL LYKKE til Mikkel. I morgen får jeg besøg af min veninde og dine varer når Danmark - så jeg har dem med til dig til SAM medmindre du ikke kan vente og Mikkel skal hente dem her hos mig eller på mit job en dag han har tid??

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med sønnen.

    SvarSlet
  8. Kæmpe stort tillykke med ham. Håber I har haft en god dag, og god fornøjelse i morgen.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)