søndag den 25. marts 2012

Love2scrap

Lidt nyt papir til samlingen, og en smart fidus til at rense stempler med.

En bunke julepapir til halv pris (me like) til OSH-kort, og det sødeste lille sky-stempel. Til et af Cecilies fif, skulle man lave en himmel med skyer på. Det gik HELT i ged, men NU kører det på skinner med mit nye stempel !!!

Nærbillede af en af de små nisser på papiret, er det ikke sødt ? - og til sidst en Alcohol ink, den forventer jeg mig meget af...Eller også kommer den ned i skuffen til alle de andre ting som jeg aldrig får brugt...fy Mette...

Jeg har været på det fedeste kursus, hvor vi lærte at lave en indpakning til feks cd´er. Jeg har ikke noget billede af den jeg lavede, men den ligner den på deres hjemmeside ;-) ;-)

Alt var super veltilrettelagt og alt gik som "smurt". Jeg fandt nogle ting som jeg ikke kunne leve uden...

10 kommentarer:

  1. Eiijjjj... hvor er de søde... me like!!
    Hmmm... mon det er at finde på hjemmesiden?? Må vist et smut forbi...
    God arbejdslyst med dine nye projekter... ;o)
    Og go' søndag...

    SvarSlet
  2. Uh der er altid lige noget man mangler når man er på kursus og altid lækker når der er % på div ting - papir.. hi hi.. Go' søndag

    SvarSlet
  3. Dejligt med noget nyt legetøj, den alcohol ink, hvad er det? en slaks blæk? og hvad vil du bruge den til? knus morkaren.

    SvarSlet
  4. wooow nogle lækre ting du har fået op under neglene .. glæader mig til SAM så skal der shoppes igennem

    SvarSlet
  5. Lækre ting du har købt.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Nye legesager er bare noget af det bedste, der findes, ikke?
    Især når man er så heldig at finde noget til HALV pris!!

    Fortsat god søndag :)

    SvarSlet
  7. Ikke dårligt - ikke dårligt, med så meget nyt til samlingen, oven i købet med jul på tilbud ;-)

    SvarSlet
  8. Lækre ting du har fået dig! *ss* Har selv en masse af det julepapir! Dog ikke købt på tilbud! *gs* Men ELSKER det! *ss*

    SvarSlet
  9. Det er dejligt at lære noget nyt! Og at shoppe er også godt ; )
    Lækre ting.

    SvarSlet
  10. Det kender vi så godt - og nu skal vi jo shoppe igen til SAM - vi ses :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)