fredag den 16. marts 2012

Nyt fra Misse-fronten...

I nat døde vores lille Findus, det var noget af et chok at stå dér med en varm sutteflaske og så finde ham død. Der skal vist ikke meget fantasi til at forestille sig hvilken morgen vi har haft. Heldigvis kunne jeg gå tidligt hjem fra arbejde, for humøret er bestemt ikke særlig godt. Jeg skyndte mig at smide taske og jakke, og sætte mig ind til Trunte-fis og de 2 killinger der er tilbage. De er små, tykke og vamsede og det må jeg trods alt glæde mig over, selvom det er lidt svært. Underligt at man kan knytte sig SÅ meget til et lille væsen som man kun har "kendt" i 18 dage...

Her kan I se hans søster, på billederne som jeg tog for et par minutter siden ;-) Miauuuu...jeg vil ned til min moar !

Nå, okay, man kunne måske også lige kigge nærmere på det dér kamera...

Tilbage til misse-mor, her er trygt og godt...De har ligget i en papkasse under Celines natbord indtil nu, men i morgen laver vi en "kravlegård" i køkkenet, så de får lidt mere plads at boltre sig på. De er stadig usikre på benene ;-)

Vi venter til i morgen med at rykke dem ud af Celines værelse, for i dag skal vi passe mine forældres hund, og have huset fuld af gæster.

10 kommentarer:

  1. Åhh det var synd med Findus. Jeg kan godt forstå du er lidt trist, men godt at de andre 2 har det godt.

    SvarSlet
  2. ja - det var da øv med den lille mis. Åh - det er bare så svært at flaske killinger op - de er så sarte de første uger. Men de to andre ser da ud til at trives.
    Hav' en god week-end og en god fødselsdag med familien.

    SvarSlet
  3. Det gør mig virkelig ondt, at lille Findus ikke klarede den, men godt du stadig har to tilbage, pas nu godt på dem, de er så kære og yndige, om et par uger farrer de rundt i huset og laver balade. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Øj... det var trist!
    Men godt at de sidste to ser ud til at være "klædt på til livet"...
    ... og go' fest for ham soldaten ;o)... og go' week-end...

    SvarSlet
  5. Det var da triste nyheder. Men naturens lov kan være barsk.
    God fornøjelse med sådan en weekend forude.

    SvarSlet
  6. Øv, det er aldrig sjovt den slags. Føler med dig, man kan dælme hurtigt komme til at holde af de små kræ.

    De to andre ser rigtig dejlige ud, og som om de er ved at være klar til eventyr.

    SvarSlet
  7. Øv hvor trist... aldrig sjovt at miste killinger... godt der stadig er 2 tilbage og håber de snart er uden for farezonen...

    SvarSlet
  8. Åh hviór er det dog sørgeligt for jer, kan godt forstå at humøret er lidt nede, har selv prøvet det samme, men naturens gang er svær at blive klog på især når den rammer inden for ens egne 4 vægge. Men heldigvis kan du glæde dig over de 2 små runde killinger der er tilbage. pøj pøj med dem de er lækkre at se på

    SvarSlet
  9. ØV - jeg var lige et par indlæg bagud så jeg havde ikke set at Findus ikke klarede det. Det var synd både for ham og jer. Søde søskende han har.

    SvarSlet
  10. Ej, hvor trist med den lille Findus !! Men hvor ser de andre søde ud... Håber I havde en dejlig weekend - tillykke med ham !!!

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)