søndag den 11. marts 2012

Shopping ;-)



Så fik jeg en kæmpe kasse med punch fra Specialkøbmanden til billige penge. Det var bare synd at det ikke var til mig selv, men til Lisbeth H., som ikke kunne stå for de gode tilbud. Jeg købte dog de 3 som I kan se på billedet. Jeg fandt 2 dies i en butik i Holland, og bestilte 2 ekstra, når jeg nu var i gang.

Hjerterne mindede lidt om dem, som AKA/annette havde på julekortene sidste år og den die fra Quickutz har ikke været til at opdrive. Denne die skærer de yndigste tynde, tynde, tynde hjerter ud. De er tynde som sytråd og umulige at lime på et kort. Det er typisk mig at lave sådan en bommert...jeg kunne starte et udsalg med alle de underlige ting jeg får købt, som er uanvendelige.

12 kommentarer:

  1. Fine ting du igen har fået fat i.
    DEn hjertedie er samme mærke som mine træer (til OSH)og jeg har også lidt flere ting af det mærke. Det er så fine- men jeg er ved at få pip af at få dem hele ud af dien. Spild% er over 50 % ! Og så går det galt med tålmodigheden.......
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Det var da nogle dejlige ting du har købt dig:). Har hørt flere klage over at de er meget svære at arbejde med og lime på:(.
    Rigtig god søndag..

    SvarSlet
  3. Lækre sager, du har købt!
    Kan man ikke putte hjerterne igennem x´et, som man også bruger til QK? Bare en tanke..
    God søndag.

    SvarSlet
  4. PS. vil du tage den med til SAM? Jeg kunne godt tænke mig at se den...

    SvarSlet
  5. Lækre indkøb.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Hold da op nogle lækker sager, den bod der hed Holland - er det Marianne design dies du har købt der?
    god søndag:)

    SvarSlet
  7. Nøj nogle fine punch og dies du har investeret i.
    Den hjertedie var jeg også ved at forelske mig i i går på Convention - det var måske meget heldig jeg for en enkelt gangs skyld kunne beherske mig. Mit forslag må også blive x ´et. God søndag.

    SvarSlet
  8. Åeee, Mette, du fik fat i den "med knapper og synål" som jeg var så forelskede i, men den var udsolgt da jeg kom un til spicialkøbmanden, hvis du fortryder og vil bytte eller sælge så kom til mig. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Uhh det nogle skønne ting du har shoppet :)

    Det lyder svært med den hjerte die....
    kan man ikke bare lime den på med par små prikker
    glossy accent....??

    Fortsat god weekend søde :)

    SvarSlet
  10. Skønne indkøb og forsat god søndag

    SvarSlet
  11. Skønne indkøb - hvor er det træls med den hjertedie, men flot er den.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)