lørdag den 4. august 2012

På besøg i OSH HQ

D. 15 juli var vi nogle stykker som tog afsted for at lave kort til OSH, der er mere om eventen på OSH´s blog. Jeg var så svineheldig at vinde et Magnolia blad i en meget udfordrene og vanskelig konkurrence ;-)  (jeg valgte en gul serviet til formiddagskaffen) Gitte Y. havde en bunke ting med, som hun ikke selv bruger mere, og jeg fik et fedt baggrundsstempel, som jeg med garanti får meget glæde af, især når vi kommer rigtigt igang med julekort produktionen. Tak til Charlie og Gitte ;-)
Her er jeg ved at samle nogle af de kort-kit som damerne havde gjort klar. Lige til at gå til...herligt !
 Vi fik en super lækker frokost, hvor vi hver især havde et bidrag med.
Dyb koncentration...

Tak til alle jer for en hyggelig dag - også selvom det er ved at være et par uger eller 3 siden...

8 kommentarer:

  1. Åh, hvor I hygger jer - og Åh hvor gad jeg godt have været med. Hvorfor bor I også helt derovre.
    Og tænk at vinde også....heldige dig.

    God søndag.

    SvarSlet
  2. Det ser da ud til at ha været rigtig hyggeligt, med dejligt samvær. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud...det er altid fantastisk at mødes om vores dejlige fælles interesse. Og så for et godt formål! Ren win win!

    SvarSlet
  4. ihh super hygge kan man se. og fine kort i fik lavet

    SvarSlet
  5. Det ser så hyggeligt ud! Ikke dårligt, at vinde!
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  6. Hyggelig dag. Dejligt med lidt genopfrisknende billeder. God søndag.
    Knus Heidi

    SvarSlet
  7. Hyggelig dag. Dejligt med lidt genopfrisknende billeder. God søndag.
    Knus Heidi

    SvarSlet
  8. HOV jeg er bagud - men JA det var en hyggelig dag - og så snart kalenderen tillader det finder vi en igen - denne gang dog ikke med julekort =0)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)