tirsdag den 23. oktober 2012

Efterårsferien

Min kære husbond har nydt det gode vejr og blev enig med sig selv om at huset trængte til nye fuger (sikke et svineri, siger jeg bare...her er et tykt lag murerstøv overalt og vi kan ikke SE ud af vinduerne) Det bliver helt sikkert fint, når han er færdig ;-)

En aftentur i Tivoli blev det også til, men med 16-18° lunt og tørt vejr, var der ca. 3 millioner der havde fået den samme idé. Når man skal stå i kø i 3 kvarter ved hver eneste forlystelse, går luften hurtigt af ballonen. Flot pyntet op i hele parken, det var hyggeligt at møve sig rundt ;-)
Sisse og Sutsko har nydt at Celine har været hjemme hele ugen, og der er ikke noget bedre end en dyne at gemme sig i.

2 kommentarer:

  1. ihh sikken en aktiv mand du da har, det bliver helt sikkert super duper..og ja 3 mill. mennesker awww jeg tror jeg havde fundet på noget andet..

    SvarSlet
  2. Dejligt med en handy mand, Tivoli--- å nej jeg hader trængsel. men dine misser elsker jeg at se på de er bare så skønne. knus morkaren.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)