lørdag den 2. februar 2013

Scrap´n´dream

Lige nu er jeg på vej til Høje Taastrup, hvor jeg skal hygge mig hele dagen i godt selskab. Der er Scrap´n´dream og der skal klippe-klistres hele dagen ;-)
Jeg skal aflevere 100 kort til Operation Skriv Hjem, og mon ikke der bliver produceret en smule i løbet af dagen også ? Det skal jo ikke gå op i snak og softice HELE dagen...
Jeg var så svineheldig at vinde en billet til arrangementet, 12 timers scrap, frokost, buffet til aftensmad, og fri kaffe, frugt og softice hele dagen !!!
Vend tilbage senere, for jeg blogger live hele dagen...

4 kommentarer:

  1. Det lyder da bare SÅ hyggeligt!
    Rigtig god dag til dig :)

    SvarSlet
  2. Du er i gang med en dag alle scrapper drømmer om hyg dig. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Og det var SÅ hyggeligt at sidde overfor dig og se alle dine kort blive færdige. =0) PS undskyld hvis jeg rodede lidt ind over dit bord i ny og næ. fnis.....

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)