fredag den 6. februar 2015

Scrap i Milano

Da jeg bestilte vores Kobberbryllupstur til Milano, gik jeg i gang med at lede efter Scrapbutikker (eller bare noget der lignede) og fandt den her.
På nettet kunne jeg se, at den kun lå 10 minutters gang fra vores hotel :-)


En fin lille butik bag en kirke med romerske søjler.
Deres speciale var deres eget stempelmærke på træklodser. De skønneste motiver, men i den dyre ende af skalaen.
 Punches
 Billede taget oppe fra "papirafdelingen" på første sal.
 Ikke en papirafdeling son VI kender den. Vi er godt vant i Danmark med flotte scrapbutikker :-)
 Stempler
 - og endnu flere stempler

Hvis i skal på tur til Milano og leder efter butikken, skal i bare spotte denne grafitti, så ER i der:

Jeg lod mig kun friste af et par småting, det fortryder jeg selvfølgelig nu, for deres stempelmotiver var virkelig søde.
Prisniveauet var som hjemme, noget lidt dyrere og noget lidt billigere.

2 kommentarer:

  1. Tak for den lille rundvisning. Kan se du allerede VAR syg den dag - så lidt som du købte =0)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for turen rundt i butikken her, og jeg tror da godt nok, at vi vist er lidt forkælede og forvænte herhjemme, hvis det er standarden dernede ha ha ha. Men det er nu alligevel sjovt at se, hvad de har andre steder alligevel.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)